KudoZ home » Polish to English » Environment & Ecology

realizacja zarządzeń pokontrolnych

English translation: implementation of audit recommendations


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:realizacja zarządzeń pokontrolnych
English translation:implementation of audit recommendations
Entered by: Maciej Andrzejczak

13:34 Aug 12, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
Polish term or phrase: realizacja zarządzeń pokontrolnych
zadania sekcji środowiskowej w firmie

Udział w inspekcjach kontrolnych (Urząd Marszałkowski, WIOŚ, PIOŚ, Sanepid) oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych
Maciej Andrzejczak
Poland
implementation of audit recommendations
Explanation:
ew. mocniejsze audit instructions
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2implementation of audit recommendations
Joanna Carroll
3 +2implementation of post-inspection dispositions
DarekS


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
implementation of audit recommendations


Explanation:
ew. mocniejsze audit instructions

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: tak sie tutaj tez mowi, lub orders
11 hrs
  -> mamy wlasnie w pracy financial audit w tej chwili...

agree  legato
3 days3 hrs
  -> dzieki!

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
implementation of post-inspection dispositions


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2006-08-12 13:59:00 GMT)
--------------------------------------------------

implementation of post-inspection orders/recommendations
to ostatnie w przypadku niezobowiązujących zaleceń.

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: a nie chcesz tego "post-" wyrzucić?
5 mins
  -> lepiej wyrzucić!

agree  IwonaASzymaniak: Jestem za wyrzuceniem "post" i zamianą dispositions na orders (no charge for the reinspection when all are completed)
1 hr
  -> Dzięki

neutral  PanPeter: skoro wyrzucamy "post" to wychodzi na to, ze odpowiedz niewlasciwa
11 hrs
  -> Realizacja zarządzeń kontrolnych i pokontrolnych to w praktyce to samo.