KudoZ home » Polish to English » Environment & Ecology

drzewostan gospodarczy

English translation: managed stand/forest


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:drzewostan gospodarczy
English translation:managed stand/forest
Entered by: Allena

17:23 Jun 26, 2007
Polish to English translations [PRO]
Environment & Ecology
Polish term or phrase: drzewostan gospodarczy
W drzewostanach gospodarczych wybiera miejsca trudno dostępne dla intensywnej gospodarki: doliny leśnych cieków wodnych, miejsca wilgotniejsze, na wyłomach i na styku młodników ze starodrzewami, w górach – stoki.
Allena
managed stand/forest
Explanation:
Po konsultacji ze specjalistą + gugle
Specjalista twierdzi, że lepsze jest managed stand, w analogii do natural stand - drzewostan naturalny.
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4managed stand/forest
M.A.B.
3farm/farming stand
bajbus


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
managed stand/forest


Explanation:
Po konsultacji ze specjalistą + gugle
Specjalista twierdzi, że lepsze jest managed stand, w analogii do natural stand - drzewostan naturalny.


    Reference: http://www.google.pl/search?q="managed+forest
    Reference: http://www.google.pl/search?q="managed+stand
M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
farm/farming stand


Explanation:
imo ale nie mogę znaleźc potwierdzenia w google. Opieram sie tylko na słowniku. Może ktoś jeszcze będzie miał inną propozycję

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4