KudoZ home » Polish to English » Environment & Ecology

zieleń urządzona

English translation: cultivated green areas/greenery


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zieleń urządzona
English translation:cultivated green areas/greenery
Entered by: jacek o

14:05 Mar 15, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
Polish term or phrase: zieleń urządzona
Na działce nie występuje zieleń urządzona...

zieleń urządzona - są to obszary różnej wielkości i rangi stworzone przez człowieka. ... należą do nich parki, zieleńce, cmentarze, ogrody działkowe i przydomowe, zieleń obiektów sportowych, zieleń osiedlowa oraz zieleń izolacyjna zakładów przemysłowych, tras komunikacyjnych i zieleń przyuliczna

zielono mi - oczekuję rozsądnych propozycji
jacek o
cultivated green areas
Explanation:
może tak
http://tinyurl.com/yp3bu9

--------------------------------------------------
Note added at   6 min (2008-03-15 14:12:34 GMT)
--------------------------------------------------

albo jeśli chcesz ominąć 'area', to może być cultivated greenery:
http://tinyurl.com/2aorlr

- w zdaniu z działką chyba lepiej - there's no cultivated grenery

--------------------------------------------------
Note added at   7 min (2008-03-15 14:12:47 GMT)
--------------------------------------------------

greEnery
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5cultivated green areas
allp
3 +2arranged green spaces/places/areasTLUMACZ77
3greenbelt(s)
Edyta Sawin


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
cultivated green areas


Explanation:
może tak
http://tinyurl.com/yp3bu9

--------------------------------------------------
Note added at   6 min (2008-03-15 14:12:34 GMT)
--------------------------------------------------

albo jeśli chcesz ominąć 'area', to może być cultivated greenery:
http://tinyurl.com/2aorlr

- w zdaniu z działką chyba lepiej - there's no cultivated grenery

--------------------------------------------------
Note added at   7 min (2008-03-15 14:12:47 GMT)
--------------------------------------------------

greEnery

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  FishX
2 hrs
  -> dzięki!

agree  legato
6 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar
7 hrs
  -> dzięki!

agree  Bubz
10 hrs
  -> dzięki!

agree  Teresa Goscinska: cultivated greenery
14 hrs
  -> dziękuję!

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
greenbelt(s)


Explanation:
http://www.gsnsw.org.au/Honours Conference 2003.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-03-15 14:44:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Green_belt

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
arranged green spaces/places/areas


Explanation:
z tym się spotkałem

TLUMACZ77
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
5 hrs
  -> dziekuje

agree  Lucyna Długołęcka
17 hrs
  -> dziekuje