KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

dotacja przedmiotowa

English translation: specific subsidy


11:04 May 14, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: dotacja przedmiotowa
Zdanie ze sprawozdania finansowego (czę¶ć "Zapasy"):
"Cena sprzedaży netto jest to możliwa do uzyskania na dzień bilansowy cena sprzedaży bez podatku od towarów i usług i podatku akcyzowego, pomniejszona o rabaty, opusty i tym podobne oraz koszty zwi±zane z przystosowaniem składnika aktywów do sprzedaży i dokonaniem tej sprzedaży, powiększona o należn± dotację przedmiotow±."
Zenzka
Poland
English translation:specific subsidy
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/228123

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-05-14 11:24:44 GMT)
--------------------------------------------------

eeee--------- jednak wole tutaj grant
Selected response from:

bartek
Grading comment
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5product subsidypidzej
3 +1specific subsidy
bartek


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
specific subsidy


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/228123

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-05-14 11:24:44 GMT)
--------------------------------------------------

eeee--------- jednak wole tutaj grant

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 652
Grading comment
:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka: niby to samo, ale grant to raczej w nauce, a w przemyśle subsidy
34 mins
  -> a ja ciagle w tych uczelnianych kapciach :-)

neutral  pidzej: to nie wyjaśnia czy jest producer-specific czy product-specific
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
product subsidy


Explanation:
Cf. http://www.proz.com/kudoz/590769?keyword_kudoz=dotacja

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39