KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

przekształcać dane

English translation: restate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przekształcać dane
English translation:restate
Entered by: Joanna Borowska

08:35 May 17, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: przekształcać dane
Wymogi MSSF 5 „Aktywa trwałe przeznaczone do sprzedaży i działalno¶ć zaniechana” stosuje się od 1 stycznia 2005 r. Spółka z dat± przej¶cia na MSSF przed 1 stycznia 2005 r. ***nie przekształca danych porównawczych*** w odniesieniu do aktywów trwałych, które spełniaj± kryteria zaliczenia do przeznaczonych do sprzedaży na wcze¶niejszy dzień.

restate?

oj, chyba to będzie mój pierwszy i ostatni bilans...
Joanna Borowska
Poland
convert data
Explanation:
lub translate data
do potwierdzenia, ale gdybym musiał użyć bez sprawdzania to dałbym 'convert'
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1convert dataMarek Daroszewski (MrMarDar)
3process data
ZenonStyczyrz


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przekształcać dane
convert data


Explanation:
lub translate data
do potwierdzenia, ale gdybym musiał użyć bez sprawdzania to dałbym 'convert'

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 307
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GregF
3 hrs
  -> dzięki

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przekształcać dane
process data


Explanation:
Może tak?

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35