KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

majątek trwały

English translation: fixed assets


20:46 Jun 21, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: majątek trwały
chodzi o podanie tej pozycji w bilansie według starej ustawy o rachunkowośći, skoro fixed assets jest obecnie to jak było kiedyś?

porównuję na jednej stronie oba bilanse i nowy i stary
Marta28
English translation:fixed assets
Explanation:
zmieniło się tłumaczenie a nie oryginał :-)

kiedyś fixed assets = majątek trwały

obecnie fixed assets = aktywa trwałe
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
; )
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fixed assets
Ossetta
4fixed assets
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maj±tek trwały
fixed assets


Explanation:
zmieniło się tłumaczenie a nie oryginał :-)

kiedyś fixed assets = majątek trwały

obecnie fixed assets = aktywa trwałe

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
; )

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
maj±tek trwały
fixed assets


Explanation:
to było też fixed assets

Ossetta
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish