KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

Wartości pieniężne

English translation: pecuniary values


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Wartości pieniężne
English translation:pecuniary values
Entered by: dragonr

17:56 Jul 18, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: Wartości pieniężne
wartości pieniężne (takie jak gotówka, papiery wartościowe w postaci czeków), choc w moim tekscie jest mowa o kartach kredytowych, a konkretnie o ich przechowywaniu w skarbcu banku
BaskaS
pecuniary values
Explanation:
tak stosowaliśmy w jednym z banków gdzie językiem wiodącym w pracy był angielski...
Selected response from:

dragonr
Grading comment
:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pecuniary valuesdragonr
4 +1monetary instrumentsTranslateThis


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wartości pieniężne
monetary instruments


Explanation:
***

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-07-18 18:02:27 GMT)
--------------------------------------------------

monetary instruments including cash...

TranslateThis
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihernik: wartości pieniężne - krajowe i zagraniczne znaki pieniężne (gotówka), czeki, weksle i inne dokumenty zastępujące w obrocie gotówkę, oraz złoto, srebro, a także platyna i inne metale z grupy platynowców, oraz wyroby ze wszystkich wymienionych wcześniej met
3045 days

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wartości pieniężne
pecuniary values


Explanation:
tak stosowaliśmy w jednym z banków gdzie językiem wiodącym w pracy był angielski...

dragonr
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arkadiusz Witek
1173 days