KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

stan zafakturowania

English translation: invoicing status


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:stan zafakturowania
English translation:invoicing status
Entered by: SlawekW

19:06 Aug 7, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: stan zafakturowania
pozycja w tabeli pod nagłówkiem PROJEKTY
Jak to jakoś ładnie ująć?
transfem
Poland
invoice status
Explanation:
w tabeli taka forma przechodzi, może "invoicing status"
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
Po konsultacji ze specjalistą "invoicing status". Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2invoice status
SlawekW
4value invoiced / amount invoiced
Andrzej Lejman


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
invoice status


Explanation:
w tabeli taka forma przechodzi, może "invoicing status"

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
Po konsultacji ze specjalistą "invoicing status". Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: mialam 2 dni temu invoicing :-)
10 mins

agree  FishX
1 hr

neutral  Andrzej Lejman: to pasqdny żargon, ale IMHO nie o to chodzi///a co ma do tego, że tabela?
1 hr
  -> weź pod uwagę, że to tabela...

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
value invoiced / amount invoiced


Explanation:
Mówiąc po ludzku, chodzi o to, na jaką ilość/wartość wystawiono faktury....pamiętacie film "Firma"?

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SlawekW: a sprawdzenie czy została wystawiona?:)
1 min
  -> Sprawdzanie stanu niewystawionych faktur to logicznie ciekawa opcja...