ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

rozliczenie pozycji

English translation: disclosure/presentation of items

17:13 Nov 8, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: rozliczenie pozycji
Jeden z punktów "Wyjaśnień do rachunku zysków i strat":
"Rozliczenie głównych pozycji różniących podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od wyniku finansowego brutto"
W ogóle całe zdanie mało po polskiemu jak dla mnie, ale może się nie znam.
M.A.B.
South Africa
English translation:disclosure/presentation of items
Explanation:
w takiej części sprawozdania finansowego po prostu wyszczególnia/prezentuje/ujawnia się główne różnice - tutaj "rozliczenie" jest nieco mylące ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
To wyjaśnienie mnie bardziej przekonało.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4disclosure/presentation of items
Adam Lankamer
3settlement of an itemrobwoj


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
settlement of an item


Explanation:
to z koleji po angielskiemu

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disclosure/presentation of items


Explanation:
w takiej części sprawozdania finansowego po prostu wyszczególnia/prezentuje/ujawnia się główne różnice - tutaj "rozliczenie" jest nieco mylące ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
To wyjaśnienie mnie bardziej przekonało.