KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

odpisy aktualizujące należności

English translation: write-offs to receivables


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:odpisy aktualizujące należności
English translation:write-offs to receivables
Entered by: polsKArina

16:16 Feb 16, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: odpisy aktualizujące należności
ZESTAWIENIE ZOBOWIĄZAŃ:
....
w tym punkt
odpisy aktualizujące należności
polsKArina
United States
write-offs to receivables
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5impairment of receivalbes/debtorssirch
4write-offs to receivables
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
write-offs to receivables


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
Dziękuję

152 days   confidence: Answerer confidence 5/5
impairment of receivalbes/debtors


Explanation:
Na pewno w zestawieniu zobowiązań nie ma pozycji odpis aktualizujący należności (jesli jest taki dokument to jest to błąd).
Prawidłowe tlumaczenie odpisu aktualizującego to impairment. write off oznacza spisanie należności do zera. czyli coś zupełnie innego

sirch
Specializes in field