KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

liczarnia

English translation: Currency procesing operation center/cash processing facility


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:liczarnia
English translation:Currency procesing operation center/cash processing facility
Entered by: Marian Krzymiński

12:31 Mar 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Finance (general)
Polish term or phrase: liczarnia
liczarnia - zakład prowadzony przez przedsiębiorcę, który na zlecenie banku wykonuje czynności związane z przeliczaniem, sortowaniem, pakowaniem, oznaczaniem opakowań i przechowywaniem wartości pieniężnych
awdotia
Poland
Currency procesing operation center/cash processing facility
Explanation:
Z tą jednak różnicą, że owe centrum jest w posiadaniu władz stanowych a nie prywatnego przedsiębiorcy. Z okreslonymi procedurami bezpieczeństwa, itp, itd.
Polecam zaglądnięcie do linków poniżej.
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sorting houseRadek Sturgólewski
4Currency procesing operation center/cash processing facility
Marian Krzymiński


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Currency procesing operation center/cash processing facility


Explanation:
Z tą jednak różnicą, że owe centrum jest w posiadaniu władz stanowych a nie prywatnego przedsiębiorcy. Z okreslonymi procedurami bezpieczeństwa, itp, itd.
Polecam zaglądnięcie do linków poniżej.


    Reference: http://www.newyorkfed.org/aboutthefed/fedpoint/fed11.html
    Reference: http://www.frbsf.org/federalreserve/tours.html
Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziękuję!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sorting house


Explanation:
tak jak "sortownia" w banku

Radek Sturgólewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4