KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

Zespół Zarządzania Zabezpieczeniami Banku

English translation: Operational Risk Management Team


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Zespół Zarządzania Zabezpieczeniami Banku
English translation:Operational Risk Management Team
Entered by: Stanislaw Czech, MCIL

22:50 Nov 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Finance (general)
Polish term or phrase: Zespół Zarządzania Zabezpieczeniami Banku
fragment umowy o kredytowanie

25% planowanych nakładów inwestycyjnych netto oszacowanych przez ***Zespół Zarządzania Zabezpieczeniami Banku *** wraz z nakładami poniesionymi za zakup gruntu
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Operational Risk Management Team
Explanation:
Wygląda to na zadanie dla zespołu zarządzania ryzykiem operacyjnym banku.
Selected response from:

Piotr Andrzejczak
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Bank Security Management Team
Iza Szczypka
3Operational Risk Management Team
Piotr Andrzejczak


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Operational Risk Management Team


Explanation:
Wygląda to na zadanie dla zespołu zarządzania ryzykiem operacyjnym banku.

Piotr Andrzejczak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bank Security Management Team


Explanation:
Z tym gruntem kojarzą mi się inwestycje typu system alarmowy, zapasowy generator, zabezpieczenia skarbca itd.

Iza Szczypka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24