KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

dokooptowani

English translation: co-opted


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:dokooptowani
English translation:co-opted
Entered by: Sylwia Dziuba

13:19 Mar 30, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: dokooptowani
Członkowie zarządu XXX oraz Spółek Zależnych zostaną ****dokooptowani ***do zarządów innych Spółek Zależnych, które mają swoje siedziby w krajach o preferencyjnych regulacjach w zakresie opodatkowania oraz ubezpieczeń społecznych dla nierezydentów będących członkami zarządu;
Sylwia Dziuba
co-opted
Explanation:
http://tinyurl.com/22ntrc

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2008-03-31 19:18:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję.:) Mała prośba - niektórzy używają gwiazdek zamiast nazw własnych, więc są one czasem mylące - może więc lepiej ich nie używać?:)) Szukany termin wówczas jakoś lepiej optycznie łączy się z kontekstem.:)
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2co-optedPolangmar
4will become members
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zostaną dokooptowani
will become members


Explanation:
taki jest sens

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Za duże rozszerzenie znaczenia w stosunku do oryginału - dokooptowani znaczy wybrani/mianowani przez innych członków zarządu, a nie np. przez walne zgromadzenie.
6 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
co-opted


Explanation:
http://tinyurl.com/22ntrc

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2008-03-31 19:18:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję.:) Mała prośba - niektórzy używają gwiazdek zamiast nazw własnych, więc są one czasem mylące - może więc lepiej ich nie używać?:)) Szukany termin wówczas jakoś lepiej optycznie łączy się z kontekstem.:)

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 828
Grading comment
Dziekuje :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TLUMACZ77
5 hrs
  -> Dziękuję.:)

agree  Bubz
10 hrs
  -> Dziękuję.:)