KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

wymagalność natychmiastowa

English translation: immediately due (and payable)


20:57 Apr 4, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: wymagalność natychmiastowa
Czy to będzie immediate maturity?
Kontekst:
Wskaźnik natychmiastowy - stosunek stanu środków pieniężnych do stanu zobowiązań bieżących; obrazuje zdolność do pokrycia zobowiązań o natychmiastowej wymagalności przy wykorzystaniu dysponowanych środków pieniężnych.
Black Mamba
English translation:immediately due (and payable)
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2immediately due (and payable)
Adam Lankamer
4due on/upon receipt
Tomasz Poplawski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
o wymagalności natychmiastowej
immediately due (and payable)


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: Due immediately
9 mins

agree  Jerzy Matwiejczuk
12 mins

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
due on/upon receipt


Explanation:
druga możliwość, dość popularna, np. jako jedna z opcji do faktur w programie QuickBooks
http://tinyurl.com/3qulhv
http://tinyurl.com/3tbtf9

Tomasz Poplawski
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55