KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

konto rozliczeń międzyokresowych przychodów

English translation: deferred income


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:konto rozliczeń międzyokresowych przychodów
English translation:deferred income
Entered by: Black Mamba

15:35 May 2, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: konto rozliczeń międzyokresowych przychodów
Czy to będzie account of accrued income? Kontekst jest następujący: "Jeżeli dotacja dotyczy składnika aktywów, wówczas jej wartość godziwa jest ujmowana na koncie rozliczeń międzyokresowych przyhodów, a następnie stopniowo, drogą równych odpisów rocznych, odpisywana do rachunku zysków i strat przez szacowany okres użytkowania związanego z nią składnika aktywów"
Black Mamba
deferred income
Explanation:
czyli przychody przyszłych okresów
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2deferred income
Adam Lankamer
4 +1deferred income account
whole grain


Discussion entries: 6





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deferred income


Explanation:
czyli przychody przyszłych okresów

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luiza Jude
3 hrs

agree  Polangmar
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
deferred income account


Explanation:
http://tinyurl.com/56zk4r

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nagoa
6 mins
  -> dzięki :)