KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

Kodeks Dobrych Obyczajów

English translation: code of conduct


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Kodeks Dobrych Obyczajów
English translation:code of conduct
Entered by: camier

20:29 Jul 10, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: Kodeks Dobrych Obyczajów
"Kodeks Dobrych Obyczajów przy prezentacji wyników oraz klasyfikacji funduszy inwestycyjnych" opracowany i przyjęty w 2002 przez środowisko funduszy inwestycyjnych
camier
code of conduct
Explanation:
http://tinyurl.com/5dofj6
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dokładnie o to chodziło, termin używany w terminologii prawniczej oraz oficjalnych pismach, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1code of conduct
Adam Lankamer
4 +1Code of practice
Rafal Korycinski


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Code of practice


Explanation:
Co do pozostałych terminów musisz zadać osobne pytania.

Obowiązuje zasada: 1 pytanie - 1 termin

Rafal Korycinski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ewa Dabrowska: dokładniej "code of good practice"
37 mins
  -> Dzięki, może tak być, choć google zdecydowanie skłania się ku mojej wersji. I pytanie - jak wtedy przetłumaczyć "Code of practice"? Kodeks obyczajów? Czy może "kodeks praktyki" jak sugerują niektóre linki w googlu (to oczywiście żart).

agree  ~Ania~: code of practice jest, zdaje sie, skrotem od code of good practice, dla mojego ucha lepiej brzmi code of good practice
13 hrs
  -> Dziękuję bardzo!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
code of conduct


Explanation:
http://tinyurl.com/5dofj6

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1959
Grading comment
dokładnie o to chodziło, termin używany w terminologii prawniczej oraz oficjalnych pismach, dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tech Spell: w firmie, w której pracuję (amerykańska), wszyscy pracownicy podpisują kodeks. i jest to właście "code of conduct"
1 day15 hrs