KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

podlegać zwrotowi

English translation: will / shall revert


16:40 Feb 21, 2009
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: podlegać zwrotowi
Formalnie obowiązuje co prawda zasada,
stanowiąca odstępstwo od ogólnej reguły rozliczania dotacji budŜetowych41, Ŝe
dotacje celowe przyznane jednostkom samorządu terytorialnego na realizację
zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami,
w części niewykorzystanej w danym roku, podlegają zwrotowi do budŜetu
państwa w części, w jakiej zadanie nie zostało wykonane w terminie, jednak
przepis ten nie jest rygorystycznie przestrzegany.
madziag
English translation:will / shall revert
Explanation:
w ten sposób (any funds not used) shall revert...
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
piękne dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1will / shall revertMarek Daroszewski (MrMarDar)
3subject to paybackkorbenPL
3to be subject to returndinde


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to be subject to return


Explanation:
hh

dinde
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
subject to payback


Explanation:
a może tak:

http://megaslownik.pl/slownik/polsko_angielski/235451,zwrot



korbenPL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
will / shall revert


Explanation:
w ten sposób (any funds not used) shall revert...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 307
Grading comment
piękne dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Mysiński
2 hrs