KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

grupa rówieśnicza banku

English translation: bank's peer group


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:grupa rowiesnicza banku
English translation:bank's peer group
Entered by: Piotr Kurek

10:02 May 26, 2003
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
Polish term or phrase: grupa rówieśnicza banku
jw.
Portable
peer group
Explanation:
bank's peer group

pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bank peer group
bartek
4peer groupPiotr Kurek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
peer group


Explanation:
bank's peer group

pwk

Piotr Kurek
PRO pts in category: 32
Grading comment
dziękuję

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bank peer group


Explanation:
Przy jego tworzeniu można się oprzeć na metodzie ustalonego ryzyka lub analizy peer group. W pierwszej z tych metod stosunek akcji do innych papierów wartościowych ustalamy na podstawie ryzyka, które organizacja jest w stanie zaaprobować W tabeli 3 pokazany jest ryzyko związane z różnego rodzaju portfelami
http://216.239.51.100/search?q=cache:caJhBt2UTjsJ:www.batory...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 652