KudoZ home » Polish to English » Food & Drink

czekolady vs pralinki

English translation: pralines


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase: pralinki
English translation:pralines
Entered by: Irena Daniluk

11:03 Oct 25, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Food & Drink / confectionery
Polish term or phrase: czekolady vs pralinki
czy jest jakieś inne słowo na określenie pralinek/czekoladek niż 'chocolates'? i jak je od czekolad odróżnić?

tekst marketingowy producenta tychże, i chyba nie uniknę rozróżnienia, a "chocolate bars/tablets? & chocolates" to trochę chyba masło maślane..

Z góry dziękuję za pomoc
Irena Daniluk
Poland
pralines
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-10-25 11:14:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://img.alibaba.com...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-10-25 11:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.visitbelgium.com/library/images/Misc/ChocolatePra...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-10-25 11:15:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/412791/2/...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-10-25 11:16:16 GMT)
--------------------------------------------------

i sporo innych... chyba się jędnak gugla :)

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2007-10-25 11:46:19 GMT)
--------------------------------------------------

Dziękuję!

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2007-10-30 10:38:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję pięknie. Pozdrawiam!
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
Dziękuję bardzo za błyskawiczną pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pralines
EnglishDirect
4filled chocolateJolo


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
filled chocolate


Explanation:
whttp://www.google.pl/search?hl=pl&q= filled chocolate&btnG=S... według słownika

Jolo
Notes to answerer
Asker: dzięki za pomoc, ale to czekolada nadziewana :)


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pralines


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-10-25 11:14:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://img.alibaba.com...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-10-25 11:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.visitbelgium.com/library/images/Misc/ChocolatePra...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-10-25 11:15:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/412791/2/...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-10-25 11:16:16 GMT)
--------------------------------------------------

i sporo innych... chyba się jędnak gugla :)

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2007-10-25 11:46:19 GMT)
--------------------------------------------------

Dziękuję!

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2007-10-30 10:38:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję pięknie. Pozdrawiam!

EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję bardzo za błyskawiczną pomoc
Notes to answerer
Asker: w PWN 'praline' figuruje jako masa migdałowa.. i się nie googla.. :(( jedynie na polskich stronach...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite
38 mins
  -> Sliczne dzięki!

agree  Jakub Szacki: http://europa.eu/scadplus/leg/en/lvb/l21122b.htm
1 hr
  -> Śliczne dzięki!

agree  *eva*
9 hrs
  -> thx