KudoZ home » Polish to English » Food & Drink

polędwica drobiowa

English translation: poultry sirloin


20:59 Dec 1, 2004
Polish to English translations [PRO]
Food & Drink
Polish term or phrase: polędwica drobiowa
polędwica drobiowa
xxxNowicki
English translation:poultry sirloin
Explanation:
w guglu jest
Selected response from:

bartek
Grading comment
no ja nie wiem kto był pierwszy ale i tak dziękuję wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3poultry sirloin
*eva*
4 +2poultry sirloin
bartek


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
polędwica drobiowa
poultry sirloin


Explanation:
w guglu jest

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 212
Grading comment
no ja nie wiem kto był pierwszy ale i tak dziękuję wszystkim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Verešová
2 mins

agree  Jakub Szacki
56 mins

neutral  pidzej: wątpię by to mogło być to
2 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
polędwica drobiowa
poultry sirloin


Explanation:
tu tak mają:
http://www.stat.gov.pl/publikacje/Ceny_w_gosp_narod/2001/tab...

(Kris, ale to chyba nie mięso wieprzowe? ;-))

*eva*
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Verešová
2 mins
  -> Děkuji! :)

agree  lim0nka
9 mins
  -> Dzięki :)

agree  Jakub Szacki: tez mi sie zdawalo, ze swinie nie naleza do drobiu
56 mins
  -> ponoć kurczak to w ogóle nie mięso! (a śledź nie ryba) ;)

neutral  pidzej: polski cytat to nie dowód a polędwica jako wędlina to bardziej canadian bacon niż dowolny sirloin; zresztą tzw polędwiczki drobiowe to kawał płata z piersi a nie żaden sirloin
2 hrs