KudoZ home » Polish to English » Forestry / Wood / Timber

gospodarka lowiecka

English translation: game management


19:35 Oct 24, 2007
Polish to English translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber / school subject
Polish term or phrase: gospodarka lowiecka
nazwa przedmiotu ze swiadectwa technikum lesnego
Miza
English translation:game management
Explanation:
To stanowczo nie polega tylko na hunting.
A dożywianie, a nasadzenia roślin żywiących okreslone gatunki zwierząt, a tworzenie przepraw, a ...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-10-25 08:06:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.britannica.com/eb/article-3403/hunting

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-10-25 09:14:23 GMT)
--------------------------------------------------

Na wypadek wątpliwości: http://tinyurl.com/22g696
Selected response from:

Iza Szczypka
Spain
Grading comment
a no wlasnie;) dzieki wielkie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3hunting management
Adam Lankamer
4 +1game management
Iza Szczypka
3hunting economy
Krzysztof Raczkowiak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
hunting management


Explanation:
http://tinyurl.com/2tvzeb

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolo
13 mins

agree  Stanislaw Czech, MCIL
1 hr

agree  skisteeps
1 hr

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hunting economy


Explanation:
moja propozycja


    Reference: http://www.google.co.uk/custom?q=%22hunting+economy%22&hl=en...
Krzysztof Raczkowiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
game management


Explanation:
To stanowczo nie polega tylko na hunting.
A dożywianie, a nasadzenia roślin żywiących okreslone gatunki zwierząt, a tworzenie przepraw, a ...

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2007-10-25 08:06:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.britannica.com/eb/article-3403/hunting

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-10-25 09:14:23 GMT)
--------------------------------------------------

Na wypadek wątpliwości: http://tinyurl.com/22g696

Iza Szczypka
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
a no wlasnie;) dzieki wielkie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: pogięło ....
41 mins