KudoZ home » Polish to English » Furniture / Household Appliances

ekspozycja matit

English translation: exposure of pencil tiles


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ekspozycja matit
English translation:exposure of pencil tiles
Entered by: Piotr Rypalski

08:25 Feb 20, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / katalog płytek podlogowych i ściennych
Polish term or phrase: ekspozycja matit
Całe zdanie brzmi:

Ciepły, rustykalny charakter wnętrza można uzyskać poprzez _ekspozycję matit_ i cygar typu „warkocz”.

Jeśli o mnie chodzi, nie wiem nawet, jak odmienić to słowo i czy jest to liczba poj. czy mn.

TIA
Piotr Rypalski
Poland
exposure of pencil tiles
Explanation:
To są chyba pencil tiles.
Matita to z włoskiego pencil.
A pencil tiles istnieją (patrz link, jak również inne wyniki z gugla) i chyba opisem odpowiadają matitom.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2007-02-22 00:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam, link wkleiłam w złym miejscu.
Selected response from:

Joanna Ryzenweber
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4exposure of pencil tilesJoanna Ryzenweber
4exposition of matitaKatarzyna Misun-Nowak


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exposition of matita


Explanation:
Jest to rodzaj płytki tzw. decoru służacy do wzornictwa, wąski nazywa się matita a szeroki cygaro:) Mianownik brzmi: Matita

Katarzyna Misun-Nowak
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exposure of pencil tiles


Explanation:
To są chyba pencil tiles.
Matita to z włoskiego pencil.
A pencil tiles istnieją (patrz link, jak również inne wyniki z gugla) i chyba opisem odpowiadają matitom.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2007-02-22 00:01:13 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam, link wkleiłam w złym miejscu.

Example sentence(s):
  • http://www.mymml.com/theShowroom/press.html
Joanna Ryzenweber
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc.