ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Games / Video Games / Gaming / Casino

chińczyk

English translation: ludo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:chińczyk (gra)
English translation:ludo
Entered by: Magda Dziadosz

20:14 Oct 3, 2004
Polish to English translations [Non-PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
Polish term or phrase: chińczyk
dzień dobry!:)
chodzi o nazwę gry planszowej. znajomy zaproponował 'trivial pursuit', ale zaznaczył jednocześnie, że pewien nie jest, i że to chyba inna gra(a jeśli tak, to jaka?).
z góry dziękuję za (p)odpowiedź-ulgą jest znać wyjaśnienie niedającej spokoju rzeczy:).
irmina
ludo
Explanation:
chińczyk to ludo, a trivia pursuit to nie jest gra planaszowa, tylko po prostu quiz (typu wielka gra, etc), w którym odpowiada się na pytania z różnych dziedzin.
np.: http://www.trivialpursuit.com/

HTH
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
bardzo dziękuję:).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ludo
bartek
5ludo
Magda Dziadosz


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
chińczyk
ludo


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  lesny: Nie bardzo wiem, jak ten chinczyk wyglada, ale radze zajrzec na ten website, wszystkie gry sa zilustrowane - http://www.mastersgames.com/cat/board/board-games.htm
8 mins
  -> Zajrzałam - żadna z gier tam przedstawionych nie jest chińczykiem a więc nie jest ludo :-) ludu jest tutaj http://www.mastersgames.com/cat/board/ludo.htm

agree  *eva*: tak :)
9 mins
  -> o widzisz, od razu widać, żeś kobietą bywałą jest :-)

agree  lim0nka
39 mins

agree  Agnieszka Hayward: zdecydowanie ludo.
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
chińczyk
ludo


Explanation:
chińczyk to ludo, a trivia pursuit to nie jest gra planaszowa, tylko po prostu quiz (typu wielka gra, etc), w którym odpowiada się na pytania z różnych dziedzin.
np.: http://www.trivialpursuit.com/

HTH
Magda


    Reference: http://www.geocities.com/hirak_99/goodies/ludo.html
Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
bardzo dziękuję:).