KudoZ home » Polish to English » Geology

rzeczne tarasy akumulacyjne

English translation: alluvial terraces


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:rzeczne tarasy akumulacyjne
English translation:alluvial terraces
Entered by: Evonymus (Ewa Kazmierczak)

13:38 Oct 22, 2006
Polish to English translations [PRO]
Science - Geology
Polish term or phrase: rzeczne tarasy akumulacyjne
Dominującymi powierzchniowymi utworami geologicznymi są tu piaski sandrowe i piaski rzecznych tarasów akumulacyjnych.
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
alluvial terraces
Explanation:
lub 'river terraces' (zdaje się, że w ENG jest to trochę krótsze :-(
Selected response from:

Piotr Wargan
Poland
Grading comment
bardzo dziękuję również za pozostałe odpowiedzi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4alluvial terracesPiotr Wargan
3accumulative river terraces
IwonaASzymaniak
2depositional river terraces
tabor


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
depositional river terraces


Explanation:
posiekać się za to nie dam, Evonymusie, ale sam bym zaryzykował...

tabor
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
accumulative river terraces


Explanation:
Linki poniżej :)


    Reference: http://tinyurl.com/y8qf68
    Reference: http://tinyurl.com/yykcq4
IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alluvial terraces


Explanation:
lub 'river terraces' (zdaje się, że w ENG jest to trochę krótsze :-(

Piotr Wargan
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 78
Grading comment
bardzo dziękuję również za pozostałe odpowiedzi :)