KudoZ home » Polish to English » Geology

piaskowiec krzemieniowy (batiatycki)

English translation: siliceous sandstone (Batiaty sandstone)


11:54 Oct 30, 2006
Polish to English translations [PRO]
Science - Geology
Polish term or phrase: piaskowiec krzemieniowy (batiatycki)
WNT podaje piaskowiec krzemionkowy - siliceous sandstone, to chyba jest to samo, ale co z tym batiatyckim? 1 trafienie w googlach i to polskich nic mi nie wyjaśnia.
allp
Poland
English translation:siliceous sandstone (Batiaty sandstone)
Explanation:
Chyba też literówka... krzemionkowy raczej powinno być.
Znalazłem miejscowość Batiaty k. Lwowa, więc do Roztocza pasuje. Pzdr.
P.
Selected response from:

Piotr Wargan
Poland
Grading comment
Wielkie dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4siliceous sandstone (Batiaty sandstone)Piotr Wargan
3flint sandstone
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flint sandstone


Explanation:
IMHO

Staszek


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Rogatec
    Reference: http://www.rtd.si/sycp/documents/discoverSlovenia/geographic...
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 days2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
siliceous sandstone (Batiaty sandstone)


Explanation:
Chyba też literówka... krzemionkowy raczej powinno być.
Znalazłem miejscowość Batiaty k. Lwowa, więc do Roztocza pasuje. Pzdr.
P.

Piotr Wargan
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 78
Grading comment
Wielkie dzięki :)