KudoZ home » Polish to English » Geology

szarogłaz

English translation: greywacke / wacke


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:szarogłaz
English translation:greywacke / wacke
Entered by: bartek

07:26 Feb 19, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Geology / rodzaj skały
Polish term or phrase: szarogłaz
koncesja na wydobywanie szarogłazu ze złoża
Szarogłaz def: http://pl.wikipedia.org/wiki/Szarogłaz
Katarzyna Smagorowicz
Poland
greywacke / wacke
Explanation:
bło już :) ale nie mam zdrowia szuakć

--------------------------------------------------
Note added at   24 min (2008-02-19 07:50:54 GMT)
--------------------------------------------------

Kasiu - poszukałam - też nie znalazłam, ale pamiętam, że sama odpowiadałam na to. Ale nie ma problemu - tak też podaje Leksykonia
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2greywacke / wacke
bartek
3coarse sandstone
skisteeps


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coarse sandstone


Explanation:
Wygląda na to, że jest to skała osadowa z przewagą ziarn kwarcu i minerałów z grupy plagioklazów, czyli gruboziarnisty piaskowiec.

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
greywacke / wacke


Explanation:
bło już :) ale nie mam zdrowia szuakć

--------------------------------------------------
Note added at   24 min (2008-02-19 07:50:54 GMT)
--------------------------------------------------

Kasiu - poszukałam - też nie znalazłam, ale pamiętam, że sama odpowiadałam na to. Ale nie ma problemu - tak też podaje Leksykonia

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 123
Grading comment
Dzięki!
Notes to answerer
Asker: Ucieszyłabym sie, jakbym mogla znaleźć, ale wpisując "szarogłaz" albo "szaroglaz" nie uzyskuję nic, więc co ja poradzę :-/


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Czech, MCIL
56 mins

agree  Piotr Wargan
2 days8 hrs