KudoZ home » Polish to English » Human Resources

aparatowy produkcji

English translation: process operator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:aparatowy produkcji
English translation:process operator
Entered by: PanPeter

21:40 May 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Human Resources / nazwy stanowisk
Polish term or phrase: aparatowy produkcji
Nazwa stanowiska pracy... Perełka... Pół dnia dziś żebrałam o opisy niektórych stanowisk, lecz klient milczy jak głaz. Może ktoś się natknął??? Pomocy!
Monika Pilecka
Poland
process (machine) operator
Explanation:
trudno cokolwiek powiedziec, bez rozeznania czego dotyczy ta funkcja
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
Dziękuję - klient dziś "aparatowego" wykreślił z listy ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2process (machine) operator
PanPeter
2manufacturing operator
cquest


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
manufacturing operator


Explanation:
just a wild guess

cquest
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
process (machine) operator


Explanation:
trudno cokolwiek powiedziec, bez rozeznania czego dotyczy ta funkcja

PanPeter
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję - klient dziś "aparatowego" wykreślił z listy ...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: siedzę, patrzę w monitor, czasami coś reguluję, sprawdzam urządzenie (przecieki, obluzowane wkręty itp) -znajomy aparatowy produkcji w taki sposób opisuje swoją pracę w branży chemicznej.
9 hrs

agree  A.G.: to może process supervisor: dużo googli, zwłaszcza w food industry
17 hrs