KudoZ home » Polish to English » Human Resources

socjalno-bytowi

English translation: sfaff/employee affairs


09:32 Jun 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
Polish term or phrase: socjalno-bytowi
pracownicy socjalno-bytowi
(struktura zatrudnienia w spółce usługowej)
Marta28
English translation:sfaff/employee affairs
Explanation:
jakoś może tak sfaff/employee affairs officers (za Kościuszką
ocjalny
a.
(= społeczny; bytowy) social; dział socjalny employee affairs department; fundusz socjalny social fund; minimum socjalne poverty line; pokój socjalny common room (for employees); pracownik socjalny social worker; świadczenia socjalne social services; warunki socjalne living conditions.

dla mnie social worker to taka osoba, która sprawdza czy dzieciom krzywda się w domach nie dzieje, a staruszek z dołu ma ciepłą zupkę raz na tydzień - pracownik opieki społecznej (jak w mojej nocie do odpowiedzi J)

nie mam niestety czasu szukać potwierdzenia, stąd niska pewność
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzieki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3social workers
Jakub Szacki
2sfaff/employee affairsMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
social workers


Explanation:
tak s±dzę

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): pewnie zależy od firmy, ale czy to nie będzie oznacza tych? http://stats.bls.gov/oco/ocos060.htm
12 mins
  -> Dzięki. Może i tak, nie upieram się

18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sfaff/employee affairs


Explanation:
jakoś może tak sfaff/employee affairs officers (za Kościuszką
ocjalny
a.
(= społeczny; bytowy) social; dział socjalny employee affairs department; fundusz socjalny social fund; minimum socjalne poverty line; pokój socjalny common room (for employees); pracownik socjalny social worker; świadczenia socjalne social services; warunki socjalne living conditions.

dla mnie social worker to taka osoba, która sprawdza czy dzieciom krzywda się w domach nie dzieje, a staruszek z dołu ma ciepłą zupkę raz na tydzień - pracownik opieki społecznej (jak w mojej nocie do odpowiedzi J)

nie mam niestety czasu szukać potwierdzenia, stąd niska pewność

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74
Grading comment
dzieki