KudoZ home » Polish to English » Human Resources

menedżer liniowy

English translation: line manager


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:menedżer liniowy
English translation:line manager
Entered by: msledge

17:50 Sep 17, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Human Resources
Polish term or phrase: menedżer liniowy
kontelst: aktywne włączanie menedżerów liniowych w proces zarządzania zasobami ludzkimi" Z opisu na stronie http://mfiles.ae.krakow.pl wynika, ze nie chodzi o kierownika linii, ale osobę m.in. decydującą o zatrudnieniu. Znalazłam odpowiedniki personnel specialist manager i linear manager, ale jakos do mnie nie przemawiają. Czy ktoś, kto się specjalizuje w dziedzinie może mi pomóc? Z góry dziękuję.
msledge
line manager
Explanation:
-
Selected response from:

Arkadi Burkov
Belarus
Grading comment
Thanks, I just thought that line manager is a person responsible for supervising production
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3line manager
Tomasz Poplawski
4 +1line managerArkadi Burkov
3linear managerJolo


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
line manager


Explanation:
-

Arkadi Burkov
Belarus
Works in field
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks, I just thought that line manager is a person responsible for supervising production

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
42 mins
  -> Thank you

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
linear manager


Explanation:
Moim zdaniem pasuje ale ekspertem nie jestem.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-09-17 18:01:46 GMT)
--------------------------------------------------

Role menedżerów personalnego i liniowego

Ostatnia modyfikacja hasła: 23:58:42 15.11.2006
INDEKS HASŁA DO OPRACOWANIA WERSJA DO DRUKU ZGŁOŚ BŁĄD


Jeśli widzisz błąd, naruszenie praw autorskich lub masz inne uwagi, kliknij przycisk "Zgłoś błąd".
ang. role of personal manager and linear manager, fr. rôle de directeur personnel et de directeur linéaire, niem. Rolle des persönlichen Managers und des linearen Managers

Menedżer to członek naczelnego kierownictwa odpowiedzialny za ogólne zarządzanie organizacją; ustala politykę operacyjną i steruje relacjami organizacji z otoczeniem.



    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=+mened%C5%BCer+liniowy+l...
Jolo
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: tylko pierwszy link, reszta to śmieci
2 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
line manager


Explanation:
mimo wszystko, przecież w polskim to kalka z angielskiego; a jeśli firm daje mu głos w sprawie zatrudniania i zwalniania, to już koloryt lokalny

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-09-17 21:12:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

No cóż, wydawało mi się, że to ze mną wiele osób zgodziło się ze względu na moje wyjaśnienie - ale nie ma o co się kłócić

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Dziękuję. Ta sama odpowiedż nadeszła do mnie chwilę wcześniej od A. Burkova, zatem jego odpowiedź oceniam jako the most helpful :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: dla mnie oczywiste
3 mins

agree  xxxK S: self-explanatory
42 mins

agree  inmb
43 mins