KudoZ home » Polish to English » Human Resources

pracownik merytoryczny/stanowisko merytoryczne

English translation: professional staff


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pracownik merytoryczny
English translation:professional staff
Entered by: Jerzy Gzula

11:17 Jun 24, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
Polish term or phrase: pracownik merytoryczny/stanowisko merytoryczne
Kontekst: Sposrod ogolu zatrunionych w Biurze osob, 91 zatrudnionych bylo na stanowiskach merytorycznych, 26 natomiast stanowilo personel pomocniczy.
personle pomocniczy chyba mozna nazwac 'auxiliary staff', a jak okreslic 'pracownikow merytoryczny'?
Daisy7
professional staff
Explanation:
Jest prawie 700 odniesień w Google, gdzie "professional" i 'auxiliary staff" są wymienieni w jednym dokumencie no i więcej niż 1.2 mln na "professional staff" jako taki (głównie na wyższych uczelniach).
Selected response from:

Jerzy Gzula
Poland
Grading comment
Thank you all for help.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1core employee/ core position
nrabate
4professional staff
Jerzy Gzula
2operational staff/job (l. function)Marek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
operational staff/job (l. function)


Explanation:
za: http://www.proz.com/?sp=mt&eid_s=14016&float=y&glossary=159
(kierownik merytoryczny = operational manager)
'substantive' jakos mi nie pasuje tutaj...
moze ktos znajdzie cos innego jeszcze

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
professional staff


Explanation:
Jest prawie 700 odniesień w Google, gdzie "professional" i 'auxiliary staff" są wymienieni w jednym dokumencie no i więcej niż 1.2 mln na "professional staff" jako taki (głównie na wyższych uczelniach).

Jerzy Gzula
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you all for help.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): ok - tylko chodzi o nieszczesne "stanowiska" - "professional jobs" :( ? tak chyba nie powiemy (chociaz wystepuje ponad milion razy...); zatem pomoz innym i przetlumacz prosze cale zdanie :-)
7 mins
  -> nie ma potrzeby dosłownego tłumaczenia słowa "stanowisko" żeby przetłumaczyć to zdanie.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
core employee/ core position


Explanation:
core position vs. support position

Bloomfield Tremayne | Jobs | All Jobs... a permanent core position ideal for someone who is ambitious and seeking to grow within a firm... [More]. Category: Interior Design Employment Type: Permanent. ...
www.bloomfieldtremayne.com.au/AllJobsJobList.php - 26k - Jun 23, 2004 - Cached - Similar pages


nrabate
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
19 hrs