KudoZ home » Polish to English » Human Resources

kierowca kategorii C i E

English translation: driver category C and E


15:13 Feb 21, 2005
Polish to English translations [PRO]
Human Resources
Polish term or phrase: kierowca kategorii C i E
zatrudniony na stanowisku kierowca kategorii C i E
moonika
English translation:driver category C and E
Explanation:
tak po prostu

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-21 15:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

mozna w nawiasie lub po spodem dodac dla wyjasnienia co te kategorie oznaczaja
Selected response from:

mdarron
United States
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1CLASS C & E driver
PanPeter
4driver category C and E
mdarron


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
driver category C and E


Explanation:
tak po prostu

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-02-21 15:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

mozna w nawiasie lub po spodem dodac dla wyjasnienia co te kategorie oznaczaja

mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
dziękuję

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
CLASS C & E driver


Explanation:
w anglojezycznej Kanadzie nie ma i nigdy nie bylo kategorii w prawach jazdy, sa tylko klasy, natomiast we francuskojezycznej mamy la categorie

PanPeter
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
17 mins