KudoZ home » Polish to English » Insurance

wystromienie krzywej dochodowości

English translation: steepness of the income curve


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wystromienie krzywej dochodowo?ci
English translation:steepness of the income curve
Entered by: Magczer

23:10 Feb 19, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
Polish term or phrase: wystromienie krzywej dochodowości
pozycja w tabeli
tekst dotyczy polityki lokacyjnej towarzystwa ubezp.
Magczer
Poland
enhance steepness of the income curve
Explanation:
istnieje bowiem wyrazenie stroma krzywa przyswajania wiedzy i wtedy mowimy steep learning curve

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-02-20 04:15:18 GMT)
--------------------------------------------------

w znaczeniu, ze trudno sie tego nauczyc
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
dziękuję za sugestię
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1enhance steepness of the income curve
PanPeter
4(to make/get? the income curve) more progressiveA.G.
3incrementation of the income curve?barbaraM


Discussion entries: 2





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wystromienie krzywej dochodowości
incrementation of the income curve?


Explanation:
Nie moge znalezc precedensu ale intuicyjnie to chyba dosc dobrze oddaje znaczenie

barbaraM
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wystromienie krzywej dochodowości
enhance steepness of the income curve


Explanation:
istnieje bowiem wyrazenie stroma krzywa przyswajania wiedzy i wtedy mowimy steep learning curve

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-02-20 04:15:18 GMT)
--------------------------------------------------

w znaczeniu, ze trudno sie tego nauczyc

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję za sugestię

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grzes: zgoda, ale steep learning curve nie znaczy, że trudno się czegoś nauczyć, tylko że wiedza/umiejętność jest przysfajana szybko
967 days
  -> ja tylko wspominałem o sobie, mnie wszsytkiego jest się bardzo trudno nauczyć, czy steep czy gentle

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wystromienie krzywej dochodowości
(to make/get? the income curve) more progressive


Explanation:

Because of the progressive characteristic of corporate income tax rates, some confusion existed as to whether companies should accrue interim income taxes ...
www.nysscpa.org/cpajournal/old/07734718.htm - 25k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2006-02-20 15:20:08 GMT)
--------------------------------------------------

Jesli jako tytuł to: income curve progressiveness

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7