KudoZ home » Polish to English » Insurance

koszt partycypacji w składce ubezpieczeniowej

English translation: (sb's) share in insurance premium cost


07:06 Sep 15, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
Polish term or phrase: koszt partycypacji w składce ubezpieczeniowej
Protokół negocjacji umowy o roboty budowlane:

Ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (CAR):
Zamawiający oświadcza, że zawarł ubezpieczenie ryzyk budowlano – montażowych (CAR) na rzecz Wykonawcy.
W przypadku zaistnienia szkody udział własny Wykonawcy wynosi:
- 4 (cztery) % szkody, min. 20 000,00 zł dla ryzyka powodzi i deszczu nawalnego,
(...)
Wykonawca zostaje obciążony *kosztami partycypacji w składce ubezpieczeniowej* w wysokości 0,24 % wynagrodzenia Wykonawcy plus podatek VAT.
Piotr Makuch
Poland
English translation:(sb's) share in insurance premium cost
Explanation:
IMO
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dzięki, inmb! Podziękowania dla wszystkich odpowiadających.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4deductible
skisteeps
3 +1(sb's) share in insurance premium cost
inmb
4participating charge in insurance premiumRobert Willam


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
participating charge in insurance premium


Explanation:
albo participating cost in ...

Robert Willam
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(sb's) share in insurance premium cost


Explanation:
IMO

inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 68
Grading comment
Dzięki, inmb! Podziękowania dla wszystkich odpowiadających.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: ... shall participate in insurance premium cost...
5 hrs
  -> dzięki!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deductible


Explanation:
Czyli to, co musisz "zjeść" zanim zobaczysz jakiekolwiek odszkodowanie od firmu asekuracyjnej. Zapobiega nadużyciom i pozwala utrzymać składki (premiums) na rozsądnym poziomie.

skisteeps
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16