KudoZ home » Polish to English » Insurance

działalność akwizycyjna

English translation: acqisition activity


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:działalność akwizycyjna
English translation:acqisition activity
Entered by: Karolina Gajkowska

10:54 Aug 10, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Insurance / social insurance, open pension funds
Polish term or phrase: działalność akwizycyjna
dzialalnośc akwizycyjna otwartych funduszy emerytalnych
w kontekście np.:
W ramach działalności akwizycyjnej prowadzonej przez otwarte fundusze nie jest dozwolone oferowanie dodatkowych korzyści materialnych z tytułu członkostwa w otwartym funduszu, jeżeli celem takiego działania miałoby być skłonienie kogokolwiek, aby przystąpił do funduszu lub pozostawał jego członkiem.
Karolina Gajkowska
aquisition
Explanation:
w ubezpieczeniach, w przeciwieñstwie do wszelkich innych dziedzin, akwizycja to po prostu acquisition. Tutaj jednak, jako że wydźwięk całości jest nieco negatywny, przetłumaczyłabym to jako selling - to słowo wytrych, może oznaczać sporo różnych rzeczy.
Canvassing nie ma - według mnie - nic wspólnego z akwizycją, a raczej to agitacja, a to dwie różne rzeczy.
Selected response from:

Elzbieta Pulawska
Grading comment
dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aquisition
Elzbieta Pulawska
4canvassing
Daniel Sax


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
canvassing


Explanation:
or: canvassing activity

Daniel Sax
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aquisition


Explanation:
w ubezpieczeniach, w przeciwieñstwie do wszelkich innych dziedzin, akwizycja to po prostu acquisition. Tutaj jednak, jako że wydźwięk całości jest nieco negatywny, przetłumaczyłabym to jako selling - to słowo wytrych, może oznaczać sporo różnych rzeczy.
Canvassing nie ma - według mnie - nic wspólnego z akwizycją, a raczej to agitacja, a to dwie różne rzeczy.

Elzbieta Pulawska
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dzięki.