KudoZ home » Polish to English » IT (Information Technology)

przekrój

English translation: cross-section


20:31 Aug 29, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / data analysis
Polish term or phrase: przekrój
Analityczne wyróżnianie danych na wykresach, powiększanie i przekroje


mowa jest o programie do analizy danych. To jest jednym z jego cech
FishX
Poland
English translation:cross-section
Explanation:
Ja bym postawił na to, spotykałem to w tekstach informatycznych. Inna propozycja "intersection", ale to się chyba raczej wiąże z przecięciem krzywych.
Selected response from:

Arkadiusz Jasinski
Poland
Grading comment
thx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1cross-section
Arkadiusz Jasinski
2section
DarekS


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
section


Explanation:
Chyba tak.

DarekS
Specializes in field
Native speaker of: Polish

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cross-section


Explanation:
Ja bym postawił na to, spotykałem to w tekstach informatycznych. Inna propozycja "intersection", ale to się chyba raczej wiąże z przecięciem krzywych.

Arkadiusz Jasinski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thx!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
14 hrs
  -> Bardzo dziękuję :)