KudoZ home » Polish to English » IT (Information Technology)

środowisko oprogramowania

English translation: software environment


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:środowisko oprogramowania
English translation:software environment
Entered by: Polangmar

18:53 Jun 29, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
Polish term or phrase: środowisko oprogramowania
projekt dostawy środowiska oprogramowania do obslugi modułu....
Portable
software environment
Explanation:
Tak się prosi.:)

http://tinyurl.com/2vmprv
http://tinyurl.com/3d97bv
http://tinyurl.com/3e5d7w
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5software environmentPolangmar
3software development environment
Alexander Onishko
4 -1programming environment
Paunitka


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
software environment


Explanation:
Tak się prosi.:)

http://tinyurl.com/2vmprv
http://tinyurl.com/3d97bv
http://tinyurl.com/3e5d7w

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 90
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciek Drobka: To raczej to, jeśli twórca oryginału dobrze napisał. 'Programming...' to programistyczne/programowania.
17 mins
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Arkadiusz Jasinski: Jasne. Chodzi o stowrzenie warunków dla prawidowego funkcjonowania modułu
52 mins
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Maciek Pastuszka: Popieram :)
56 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  M.A.B.: Chyba o to chodzi, choć w pierwszym z podanych linków jest 'środowisko prograistyczne' - IMO to jest błąd. Ale tu http://www.webopedia.com/TERM/S/software_environment.html jest ładnie wyjaśnione.
12 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  Agnieszka Hayward: zdecydowanie tak
4 days
  -> Dziękuję.:)

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
programming environment


Explanation:
tak tez sie prosi


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&rlz=1B2GGFB_enPL220PL223&...
Paunitka
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Hm, nie jestem specjalistą, ale czy nie byłoby to raczej "środowisko programowania"? A programowanie i oprogramowanie to już chyba na pewno nie to samo...:))
8 mins

disagree  Maciek Drobka: To znaczy środowisko programowania/programistyczne.
56 mins

neutral  M.A.B.: jw.
12 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
software development environment


Explanation:
Emacs and JDEE as software development environment.

This is guide to aid starting with emacs and JDEE as software development environment. Well, emacs only has that many capabilities I could write a book ...

wttools.sourceforge.net/emacs-stuff/emacsandjdee.html

Alexander Onishko
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maciek Drobka: To znaczy środowisko programowania/programistyczne.
33 mins

agree  Paunitka: I've consulted it with a computer specialist and he claims that this is the best answer
1 hr

neutral  M.A.B.: patrz komentarz MD
12 hrs