KudoZ home » Polish to English » Journalism

lejek do robienia pieniedzy

English translation: money making funnel


07:54 Apr 1, 2004
Polish to English translations [PRO]
Journalism / newspaper, architecture
Polish term or phrase: lejek do robienia pieniedzy
Zlote Tarasy to jest na pewno centrum kosmiczne. To lejek do robienia pieniedzy. Wchodzi sie przez jedno wejscie, w srodku jest wyzymaczka i wychodzi przez drugi otwor.

O maszynce do robienia pieniedzy slyszalam, ale o lejku nie...
GingerR
English translation:money making funnel
Explanation:
Czemu nie lejek? Jeżeli chodzi o architekturę to by było jak najbardziej na miejscu, ewentualnie vortex, będzie bardziej artsy.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 14 mins (2004-04-01 09:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

Złote Tarasy mają mieć kształt \"lejkowaty\" - stąd to skojarzenie

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 20 mins (2004-04-01 09:15:31 GMT)
--------------------------------------------------

A mówiąc o maszynkach do robienia pieniędzy skojarzenie mam takie (występuje tam stuffer funnel): http://www.appliances.com/x0x2412x2583/1477/Accessories.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2004-04-01 09:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

Z tą wyżymaczką sprawę można załatwić tak:
You enter through one door, get squeezed inside and leave through the other.
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
dziekuje bardzo obu Panom za pomoc
po konsultacjach z natywnym i zgodnie z twierdzeniem Andrzeja, okazalo sie, ze rzeczywiscie moje skojarzenia nie sa do konca poprawne, ale jednak "money making machine"
punkty dla Pawla za niekonwencjonalne podejscie do pytania! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1money making funnel
Pawel Bartoszewicz
4money printing machine
Andrzej Lejman


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
money making funnel


Explanation:
Czemu nie lejek? Jeżeli chodzi o architekturę to by było jak najbardziej na miejscu, ewentualnie vortex, będzie bardziej artsy.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 14 mins (2004-04-01 09:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

Złote Tarasy mają mieć kształt \"lejkowaty\" - stąd to skojarzenie

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 20 mins (2004-04-01 09:15:31 GMT)
--------------------------------------------------

A mówiąc o maszynkach do robienia pieniędzy skojarzenie mam takie (występuje tam stuffer funnel): http://www.appliances.com/x0x2412x2583/1477/Accessories.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 32 mins (2004-04-01 09:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

Z tą wyżymaczką sprawę można załatwić tak:
You enter through one door, get squeezed inside and leave through the other.

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje bardzo obu Panom za pomoc
po konsultacjach z natywnym i zgodnie z twierdzeniem Andrzeja, okazalo sie, ze rzeczywiscie moje skojarzenia nie sa do konca poprawne, ale jednak "money making machine"
punkty dla Pawla za niekonwencjonalne podejscie do pytania! :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: ew.: ...have your money squeezed out inside ...
31 mins
  -> tak jest nawet lepiej :)

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
money printing machine


Explanation:
Nie pisz na siłę lejek, bo wyjdzie jakaś bzdura. Lejek z wyżymaczką?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 45 mins (2004-04-01 10:39:55 GMT)
--------------------------------------------------

American Ingenuity and Know-How Running Out of Steam (LinuxWorld)... And since (corrupt or not) the patent office is basically a money printing machine for the goverenment, the system will never be corrected. ...
www.linuxworld.com/story/43841.htm
E-Builders :: The E-Business Solutions Experts | Web Design | Web ...... Click here to log in, Million Dollar Emails -- How to use Opt-In e-mail (not spam or bulk e-mail!) to turn your web site into a money printing machine. ...
www.e-builders.net/ index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=17

Streaming Magazine... Ted Turner utilized the dawn of the cable era to turn his previously lackluster Atlanta Braves into a money-printing machine, and Selig thinks streaming and ...
www.streamingmag.com/ viewentry.asp?ID=171135&PT=Cover+Archives

i tak dalej...


Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish