KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

nienależyte wykonanie

English translation: improper performance


21:17 May 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: nienależyte wykonanie
W przypadku niewykonania bądź nienależytego wykonania przez Odbiorcę swoich obowiązków, o których mowa w §§ 2,3 niniejszej Umowy, Ujawniający może zażądać od Odbiorcy zapłaty kary umownej w kwocie stanowiącej równowartość
Marta28
English translation:improper performance
Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2005-05-23 21:18:18 GMT)
--------------------------------------------------

failure to perform or improper performance of

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-05-23 21:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

było już na prozie, np
http://www.proz.com/kudoz/694351

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 23 mins (2005-05-24 07:40:02 GMT)
--------------------------------------------------

Nie twierdzę, że wyrażenie \"inadequate performance\" jest błędne ale poszukałem trochę w internecie i dochodzę do następujących wniosków:
\"improper performance\" - sprawdziłem pierwsze dwie strony wyszukiwania i na każdej jest kilka linków związanych z umowami/kontraktami
\"inadequate performance\" - pojawia się zaś głównie w kontekście technicznym

Poczytaj sama i zdecyduj, co Ci najbardziej odpowiada
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5insufficient performance
Kulecki
4 +1improper performance
ZenonStyczyrz
4improper execution
mdarron
4inadequate performancepidzej


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nienależyte wykonanie
inadequate performance


Explanation:
chyba standard

pidzej
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nienależyte wykonanie
improper execution


Explanation:
moze byc tez tak, w zaleznosci do czego to "wykonanie" sie odnosi

mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nienależyte wykonanie
improper performance


Explanation:
IMO

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2005-05-23 21:18:18 GMT)
--------------------------------------------------

failure to perform or improper performance of

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2005-05-23 21:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

było już na prozie, np
http://www.proz.com/kudoz/694351

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs 23 mins (2005-05-24 07:40:02 GMT)
--------------------------------------------------

Nie twierdzę, że wyrażenie \"inadequate performance\" jest błędne ale poszukałem trochę w internecie i dochodzę do następujących wniosków:
\"improper performance\" - sprawdziłem pierwsze dwie strony wyszukiwania i na każdej jest kilka linków związanych z umowami/kontraktami
\"inadequate performance\" - pojawia się zaś głównie w kontekście technicznym

Poczytaj sama i zdecyduj, co Ci najbardziej odpowiada


ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: Failure to fulfill the duties and obligations of a position ...
21 hrs

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nienależyte wykonanie
insufficient performance


Explanation:
W tym wypadku chodzi zapewne o 'nienalezyte' w sensie 'niewystarczajace'.

Kulecki
Native speaker of: Native in PolishPolish