KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

Pełnomocnik Spółki

English translation: Proxy/Representative/Attorney of the Company


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Pełnomocnik Spółki
English translation:Proxy/Representative/Attorney of the Company
Entered by: Wojciech Wołoszyk

09:38 Oct 24, 2006
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: Pełnomocnik Spółki
...którą przy niniejszej umowie reprezentuje

X.Y.Z., Pełnomocnik Spółki

Pogubiłam się z tymi pełnomocnikami.
Nie wiem też, czy to jest nazwa stanowiska, czy pełnomocnictwo udzielone na potrzeby umowy.
Katarzyna Landsberg-Polubok
Proxy/Representative/Attorney of the Company
Explanation:
może to być równie dobrze pełnomocnik do tej szczególnej czynnosci, jak i Pełnomocnik Zarządu dla prowadzenia spraw z danej kategorii. Przy braku kontekstu ciężko cokolwike powiedzieć.
Selected response from:

Wojciech Wołoszyk
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Proxy/Representative/Attorney of the Company
Wojciech Wołoszyk
4 +1duly authorised representativecynamon
3proxy
IwonaASzymaniak


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Proxy/Representative/Attorney of the Company


Explanation:
może to być równie dobrze pełnomocnik do tej szczególnej czynnosci, jak i Pełnomocnik Zarządu dla prowadzenia spraw z danej kategorii. Przy braku kontekstu ciężko cokolwike powiedzieć.

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 194
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: i słusznie, kontekst!
2 mins

agree  bajbus
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
proxy


Explanation:
lub w tym wypadku po podspisie Company's Proxy

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-10-24 09:49:56 GMT)
--------------------------------------------------

po podpisie
plenipotentiary

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 43

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
duly authorised representative


Explanation:
http://por.proz.com/kudoz/1552100

proxy po ang oznacza pełnomocnika który ma prawo do głosowania na walnym

cynamon
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak
1 hr
  -> dzięki!