KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

Dla Wspólników spadkobiercy zmarłego Wspólnika służyć będzie

English translation: a heir of the deceased Partner shall have an option


18:26 Apr 4, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law: Contract(s)
Polish term or phrase: Dla Wspólników spadkobiercy zmarłego Wspólnika służyć będzie
2. W razie śmierci któregokolwiek ze Wspólników spadkobiercy zmarłego
Wspólnika służyc będzie wybór:
a) będź wstąpienie do Spółki na miejsce ich spadkodawcy i wówczas
spadkobiercy obowiązani będą niezwłocznie po śmierci ich spadkodawcy
udzielić należytych upoważnień i pełnomocnictw Prezesowi Zarządu Spółki
(...)


Prośba o pomoc
Kasiunia
English translation:a heir of the deceased Partner shall have an option
Explanation:
zmieniłem treść pytania
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję gorąco.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1the heirs of a deceased Shareholder shall be entitled to either
inmb
4a heir of the deceased Partner shall have an option
Adam Lankamer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spadkobiercy zmarłego Wspólnika służyć będzie wybór
a heir of the deceased Partner shall have an option


Explanation:
zmieniłem treść pytania

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1185
Grading comment
Dziękuję gorąco.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
the heirs of a deceased Shareholder shall be entitled to either


Explanation:
... i dalej są wymienione możliwości w układzie

a) to do sth
b) to do sth

itd

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-04-05 07:31:38 GMT)
--------------------------------------------------

Współnik (sp z o.o.. S.A.) = shareholder
(s.c., s.j., s.p.) = partner

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 242

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Daniluk
1 hr
  -> dzięki!