KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

umowa o współpracy przedstawicielskiej

English translation: agency agreement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:umowa o współpracy przedstawicielskiej
English translation:agency agreement
Entered by: Maciek Drobka

11:23 Sep 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: umowa o współpracy przedstawicielskiej
w skrócie umowa przedstawicielska
Beata Drezek
United Kingdom
agency/representation agreement
Explanation:
O różne rodzaje przedstawicielstwa może chodzić.

http://tinyurl.com/2ofm9m
http://tinyurl.com/2ofm9m
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
bardzo wszystkim dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3agency/representation agreement
Maciek Drobka
4agreement on (providing) business representative services
Wojciech Wołoszyk


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
agency/representation agreement


Explanation:
O różne rodzaje przedstawicielstwa może chodzić.

http://tinyurl.com/2ofm9m
http://tinyurl.com/2ofm9m

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 222
Grading comment
bardzo wszystkim dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wojciech Wołoszyk: zgadzam, sie że w niektórych kontekstach "agency contract" mogłoby być ok
2 mins
  -> dziękuję

agree  Karolina Kalisz: optuję za "representation agreement", gdzieś to widziałam ostatnio...
21 mins
  -> dziękuję

agree  inmb: agency agreement (w zdecydowanej większości przypadków)
2 hrs
  -> dziękuję

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agreement on (providing) business representative services


Explanation:
albo "business representation" "representative office"

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 194