KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

strona podmiotowa

English translation: subject party


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:strona podmiotowa
English translation:subject party
Entered by: FishX

21:25 Oct 23, 2007
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: strona podmiotowa
nastąpiła zmiana strony podmiotowej niniejszej umowy na skutek:

- cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy z XXX na YYY
- zwolnienia z długu XXX wynikającego z niniejszej umowy i wyrażenia zgody na przejęcie tego długu przez YYY
- przeniesienia na tę spółke licencji udzielonej na mocy nieniejszej umowy

Dziękuję za pomoc. :)
FishX
Poland
subject party
Explanation:
za słownikiem prawniczo handlowym Kienzlerowej

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2007-10-30 10:40:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję pięknie. Pozdrawiam!
Selected response from:

EnglishDirect
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4subject party
EnglishDirect
3 +1party
inmb


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
party


Explanation:
Strona podmiotowa jest "stroną" umowy. Moim zdaniem powinno wystarczyć.

Lub bardziej opisowo "rights and obligations of XXX under this agreement were transferred to YYY in the following manner"

HTH

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 242

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
7 hrs
  -> dzięki!

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
subject party


Explanation:
za słownikiem prawniczo handlowym Kienzlerowej

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2007-10-30 10:40:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję pięknie. Pozdrawiam!

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dziękuję!