KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

premia prowizyjna

English translation: commission-based bonus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:premia prowizyjna
English translation:commission-based bonus
Entered by: Karolina Ojrzynska-Stasiak

14:28 Jan 9, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: premia prowizyjna
dla regionalnych menadżerów sprzedaży - im wyższa sprzedaż, tym wyższa premia. Wydaje mi się, że "commission bonus" to nie jest to? Czy może się mylę?
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
commission-based bonus
Explanation:
Jak najbardziej.

http://tinyurl.com/yvk6av

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-01-09 14:39:29 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli to Ci się nie podoba, to można jeszcze 'sales-based bonus', ale to już nie jest tłumaczenie właściwego terminu, o który pytasz.
http://tinyurl.com/ynst4e
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
O to chodziło autorowi, jak wynikało z dalszej treści umowy. Serdecznie wszystkim dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2commission-based bonus
Maciek Drobka
4Performance-Based Commission/Incentive (Program)
Edyta Sawin
3performance bonusRobert Foltyn


Discussion entries: 8





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
commission-based bonus


Explanation:
Jak najbardziej.

http://tinyurl.com/yvk6av

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-01-09 14:39:29 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli to Ci się nie podoba, to można jeszcze 'sales-based bonus', ale to już nie jest tłumaczenie właściwego terminu, o który pytasz.
http://tinyurl.com/ynst4e

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 222
Grading comment
O to chodziło autorowi, jak wynikało z dalszej treści umowy. Serdecznie wszystkim dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Sylwia Dziuba
7 hrs
  -> dziękuję

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
performance bonus


Explanation:
Tak piszą w umowach pewnej firmy, z którą współpracuję ("język natywny")

Robert Foltyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: A czy to nie jest raczej 'premia za wyniki'? http://tinyurl.com/2tyvkg | OK, działa więc podobne, ale jak widać, różnie to można nazywać.
29 mins
  -> No, jest. Ale może być "sales performance bonus", jak np. tu: http://www.andyrodriguez.com/opm.html

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Performance-Based Commission/Incentive (Program)


Explanation:
another proposition:)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-01-09 17:42:02 GMT)
--------------------------------------------------

performance-based bonus

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16