KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

protokół uzgodnień

English translation: memorandum of understanding


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:protokół uzgodnień
English translation:memorandum of understanding
Entered by: smok

18:23 Jan 9, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: protokół uzgodnień
arrangement protocol?

W przypadku podpisania przez Zamawiającego protokołu uzgodnień lub zawarcia przez niego umowy przedwstępnej zbycia, zamiany, wynajmu bądź dzierżawy przedmiotu transakcji, Spółce należy się wynagrodzenie w wysokości 50% wynagrodzenia określonego w ust. 1.
gabik
memorandum of understanding
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

smok
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2memorandum of understandingsmok
3reconciliations memorandumSylwia Dziuba
3agreement of arrangementsPolangmar
3any agreement pertaining to...Robert Foltyn


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
any agreement pertaining to...


Explanation:
proponowałbym potraktować to dość ogólnie (i raczej nie protocol)

Robert Foltyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
agreement of arrangements


Explanation:
Może tak.

http://tinyurl.com/2dmzft
http://tinyurl.com/2zlmme

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 793

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
memorandum of understanding


Explanation:
Propozycja

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lady Lazarus: W takiej wersji funkcjonuje w mojej firmie właśnie [USA]
47 mins
  -> Dziękuję

neutral  Polangmar: Z Google wynika, że to jest zwykle porozumienie: http://je.pl/gvke .:) || No, a od listu intencyjnego do protokołu uzgodnień dość daleko.:)
6 hrs
  -> Wg mnie MoU to czasami taki letter of intent poprzedzający podpisanie właściwej umowy

agree  Kremena Gancheva
1 day3 hrs
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reconciliations memorandum


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32