KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

autorskie prawa majatkowe

English translation: author's economic rights


15:56 Jan 11, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law: Contract(s)
Polish term or phrase: autorskie prawa majatkowe
UMOWA / kontekst:
UMOWA PRZENIESIENIA AUTORSKICH PRAW MAJĄTKOWYCH
Wykonawca przenosi na Zamawiającego, a Zamawiający nabywa na zasadach określonych poniżej autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne do wszystkich utworów jakie powstaną w ramach realizacji przez Wykonawcę ciążących na nim obowiązków wynikających z Umowy o roboty budowlane nr
Sylwia Dziuba
English translation:author's economic rights
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzieki, pana bylo najblizsze ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1copyright
bajbus
4 +1author's economic rights
Adam Lankamer
4authorshipKim Hamilton
3(mechanics) lien release procedure, discharge of lien, release of lien
Edyta Sawin
3author's royaltyRobert Foltyn
3intellectual property rightsSonia Clough


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
intellectual property rights


Explanation:
I think...

Sonia Clough
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: ... to prawa własności intelektualnej
7 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
copyright


Explanation:
imo to wystarczy

bajbus
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Daniluk: jak najbardziej to
16 hrs
  -> Dzięki, choc Asker juz zamknął pytanie. Teraz jakoś zbyt szybko to robią...

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
author's economic rights


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1185
Grading comment
dzieki, pana bylo najblizsze ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stanislaw Czech, MCIL
17 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
author's royalty


Explanation:
wg Małkiewicz & Małkiewicz

Robert Foltyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(mechanics) lien release procedure, discharge of lien, release of lien


Explanation:
poniewaz chodzi o roboty budowlane ,mnie sie wydaje, ze tutaj chodzi o to:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mechanics_lien
autor w tym przypadku bedzie wykonawca - autorem projektu i po wykonaniu projektu i otrzymaniu zaplaty przekazuje on ten majatek wlasicielowi.

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
authorship


Explanation:
autograf się znalazł, Panie i pokaże się jako bryza słonej wody ale raczej bym tego nie próbowała dotknąć językiem żeby mi się nie przyklejóul do sufitu elektrycznego piekarnika

Example sentence(s):
  • Her authorship was put to the seas and went overseas and got lost and the paperwork been done long time ago in China at the time they invented white paper.
Kim Hamilton
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish