KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

rzeczone Prawa Zastrzeżone

English translation: foregoing proprietary rights


02:12 Mar 16, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: rzeczone Prawa Zastrzeżone
Po zakonczeniu Okresu Zastrzezonego, Nabywca bedzie mial prawo pierwszenstwa w negocjacjach i zlozenia ostatniej oferty w stosunku do rzeczonych Praw Zastrzezonych
Agnieszka Zaremba
United States
English translation:foregoing proprietary rights
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1foregoing proprietary rights
Adam Lankamer
3 +1aforementined reserved/ restricted rights
Tomasz Poplawski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
aforementined reserved/ restricted rights


Explanation:
kontekst przemawiałby nieco za piewszym wariantem, ale nie byłbym do końca tego pewny

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 66

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Bezpieczniejsze, jeśli nie jest dokładnie znany charakter tych praw.
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
foregoing proprietary rights


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1185
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zofia Wislocka
19 hrs

neutral  Polangmar: Jeśli są to jednocześnie prawa własnościowe - a jeśli nie?
21 hrs