KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

by deed of amendment

English translation: w drodze zmiany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:by deed of amendment
English translation:w drodze zmiany
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:26 Apr 4, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / certificate
Polish term or phrase: by deed of amendment
the statutory name of the company has changed from x to y by deed of amendment of the articles of association executed on August...
Monika Kasińska
Poland
w drodze zmiany
Explanation:
w drodze zmiany - bardziej rejestr prawnniczy języka


Rachunkowość finansowaMożliwe jest przedłużenie tego upoważnienia (w drodze zmiany statutu, uchwalonej odpowiednią większością głosów i przy wymaganym kworum) na okres nie ...
hlb.pl/pl/rachunkowosc_finansowa.php?artid=284& - 21k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj

serwisprawniczy.pl - Finansowanie nowych inwestycji przez spółkę z ...W przypadku podwyższenia kapitału zakładowego w drodze zmiany umowy spółki konieczne jest zachowanie formy aktu notarialnego. Dotyczy to objęcia jednego, ...
www.serwisprawniczy.pl/index.php?option=com_content&task=vi... - 35k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3w trybie zmiany (statutu) przyjętej w formie aktu
Adam Lankamer
5w drodze zmiany
Maciej Andrzejczak
4dokument o zmianie
Andrew Stanleyson


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokument o zmianie


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-04-04 11:28:57 GMT)
--------------------------------------------------

na podstawie dokumentu o zmianie

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
w drodze zmiany


Explanation:
w drodze zmiany - bardziej rejestr prawnniczy języka


Rachunkowość finansowaMożliwe jest przedłużenie tego upoważnienia (w drodze zmiany statutu, uchwalonej odpowiednią większością głosów i przy wymaganym kworum) na okres nie ...
hlb.pl/pl/rachunkowosc_finansowa.php?artid=284& - 21k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj

serwisprawniczy.pl - Finansowanie nowych inwestycji przez spółkę z ...W przypadku podwyższenia kapitału zakładowego w drodze zmiany umowy spółki konieczne jest zachowanie formy aktu notarialnego. Dotyczy to objęcia jednego, ...
www.serwisprawniczy.pl/index.php?option=com_content&task=vi... - 35k - Kopia - Podobne strony - Zanotuj


Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 110

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
w trybie zmiany (statutu) przyjętej w formie aktu


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iza Szczypka: Jeśli o polską firmę chodzi, to niewątpliwie był to nawet akt notarialny, bo taki jest wymóg kodeksowy.
1 hr

agree  Grzegorz Mysiński
5 hrs

agree  Barbara Dudek-Weryńska
7 hrs