KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

umowa o naukę

English translation: course contract


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:umowa o naukę
English translation:course contract
Entered by: Polangmar

20:01 Apr 6, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / contract
Polish term or phrase: umowa o naukę
strony postanawiają rozwiązać zawartą między sobą umowę o naukę.
Chodzi o naukę języka angielskiego, (rozwiązanie umowy między szkołą a studentką) sprawdzałam w różnych słownikach, jedyne co znalazłam to apprenticeship lub training contract a to mi tutaj nie pasuje. Proszę o pomoc
vikicz
Course Contract, Course Agreement
Explanation:
Bardzo wiele wystąpień w kontekstach ze szkołami językowymi:
http://tinyurl.com/6domfg
http://tinyurl.com/69pcgs
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
thank you!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Course Contract, Course AgreementPolangmar
4instruction contract/agreementhappy-go-lucky
4teaching contract/agreement
Maciek Drobka
3 +1school attendance contract/ learning contract
mdarron


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
school attendance contract/ learning contract


Explanation:
.

mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: A guglować mają współodpowiadający?;)) http://je.pl/ad2u ; http://je.pl/qv10 , http://je.pl/wgul .:)
20 mins

agree  Bubz
3 hrs
  -> dzieki!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teaching contract/agreement


Explanation:
Np. tak.

http://tinyurl.com/63mpnh

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 222

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: W tych ok. 7 wystąpieniach, w których nie ma dwukropka lub strzałki, to wyrażenie oznacza kontrakt na nauczanie przedmiotu (dla nauczyciela lub instytucji).
11 mins

neutral  Bubz: owszem, dla nauczycieli, nie dla uczniow
2 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Course Contract, Course Agreement


Explanation:
Bardzo wiele wystąpień w kontekstach ze szkołami językowymi:
http://tinyurl.com/6domfg
http://tinyurl.com/69pcgs

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 793
Grading comment
thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ano Nym
1 hr
  -> Dziękuję.:)

agree  Bubz: A czy umowa i kontrakt to to samo?? Na nauke angielskiego lub na kurs. Ja bym dala 'learning agreement' np wole kolor brazowy :))
3 hrs
  -> Dziękuję.:) Z ciekawości - czy "school attendance contract", "learning contract" i "course contract" to synonimy?:) || Definicja "learning contract" u góry.:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instruction contract/agreement


Explanation:
"Instruction" jest słowem powszechnie używanym w języku prawniczym i oznacza "naukę, kurs, nauczanie".

happy-go-lucky
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7