KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

osoba, której ustawa przyznaje zdolno?? prawn?

English translation: the person legally able to...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:osoba, której ustawa przyznaje zdolno?? prawn?
English translation:the person legally able to...
Entered by: Teresa Goscinska

22:06 Mar 8, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: osoba, której ustawa przyznaje zdolno?? prawn?
Przedsi?biorc? uznaje si? osob? fizyczn? osob? prawn? lub jednostk? orgnizacyjn? nie b?d?c? osob? prawn?, której ustawa przyznaje zdolno?? prawn?, prowadz?ca we w?asnym imieniu dzia?alno?? gospodarcz? lub zawodow?.

Mo?e kto? by jeszcze pokusi? si? o podpowiedzenie co zrobi? z tym "przedsi?biorc?", bo my?la?am, ?e b?dzie "legal person", ale w tym kontek?cie odpada.
jo_loop
United Kingdom
the person legally able to...
Explanation:
TG
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4the person legally able to...
Teresa Goscinska
3entrepreneur...
GingerR


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
entrepreneur...


Explanation:
moze po prostu tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-08 22:20:32 (GMT)
--------------------------------------------------

ale chyba nie rozumiem pytania...
chodzi o \"przedsiebiorce\" czy o \"zdolnosc prawna\"?... :-(

GingerR
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osoba, której ustawa przyznaje zdolno?? prawn?
the person legally able to...


Explanation:
TG

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzi?ki