KudoZ home » Polish to English » Law: Contract(s)

karta czasu pracy

English translation: timesheet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:karta czasu pracy
English translation:timesheet
Entered by: bsoszynska

12:25 Mar 30, 2004
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Polish term or phrase: karta czasu pracy
Podstawą do zrealizowania płatności za przedstawioną fakturę będą załączone karty czasu pracy, według wzoru dostarczonego przez Konsultanta, zatwierdzone przez odpowiedniego Kierownika Projektu, o ile został ustanowiony, uwzględniające przepracowane dni oraz ilość należnych diet oraz kserokopie dokumentów wymienionych w pkt. 2.
awdotia
Poland
timesheet
Explanation:
tak jest
Selected response from:

bsoszynska
Grading comment
dzięki!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2timesheet
bsoszynska
5 +1timecard
Joanna Kwiatowska
5Payroll Timesheetsuslik


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
timesheet


Explanation:
tak jest

bsoszynska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: jesli mowimy o dokumencie wypelnianym przez pracownika, to wlasnie tak to sie nazywalo w firmach prawniczych, w ktorych pracowalam
7 hrs

agree  xxxAnzo
2786 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
timecard


Explanation:
another possibility

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-03-30 12:42:16 GMT)
--------------------------------------------------

albo \"time card.\" A czy to jest \"card\" czy \"sheet\" już zależy od tego czy jest mniejsza i z grubszego papieru, czy większa i z normalnego papieru.


    Reference: http://www.rondobson.com/audio/timecard.GIF
Joanna Kwiatowska
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
4 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Payroll Timesheet


Explanation:
this has been copied from the actual Payroll Timesheet

suslik
United States
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian